Повернення товару

Повернення (обмін) товару здійснюється відповідно до законодавства України протягом 14 календарних днів. Для цього необхідно

-наявність всього пакета документів на товар (документ про оплату, видаткова накладна, товарний чек)

-упаковка товару повністю збережена (не розкрити, чи немає пошкоджень, присутні всі бирки, товарний вигляд не погіршився, товар не піддавався впливу вологи, високих температур, зберігався в належних умовах)

-товар не був у вжитку (немає будь-яких відколів, потертостей, не порушені контрольні кільця на каністрах тощо)

Транспортні витрати з повернення товару належної якості оплачуються самим покупцем.

Доводимо до Вашого відома, що, якщо доставка такого товару вами залишається несплаченою або відправка здійснена післяплатою, то Компанія-продавець не буде в змозі отримати цей товар. Така пересилання буде відправлена покупцеві назад відповідно до умов перевезень транспортними компаніями.

Повернення неможливий, якщо товар має явні ознаки використання, зміни та, тим більше, пошкодження.

 

Прийом товару покупцем на складі транспортної компанії означає згоду з зовнішньої цілісністю упаковки, зовнішнім станом товару (відсутність механічних пошкоджень) і повноти його комплектності. У разі наявності перелічених недоліків, покупцеві необхідно зафіксувати це в Акті, складеному на перевізнику. Акт повинен бути підписаний покупцем і співробітником транспортної компанії. Далі повідомити про виявлені недоліки менеджеру продавця і узгодити подальші дії. У разі недотримання зазначеної процедури, товар визнається в належному стані, без механічних пошкоджень і в повній комплектності.

 

Обмін і повернення товару неналежної якості

Товар повертається на підставі Закону України «Про захист прав споживача» в ст. 8, в якому говориться, що якщо покупець виявив кардинальні недоліки в товарі, які могли статися тільки з вини постачальника, то покупець може вимагати його заміну або повернення своїх грошей.

Очевидними недоліками, якщо спиратися на п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть бути недоліки, через які товар не- можливо використовувати за призначенням.

 

Якщо приховані дефекти виявилися після початку експлуатації

Будь ласка, зв’яжіться з нами за телефонами: +38 (067) 559-99-05, +38 (099) 799-99-92. Ми зробимо лабораторний аналіз, в слідстві якого буде прийнято рішення про подальші дії – заміні або поверненні грошей.

 

Спосіб повернення товару

ВАЖЛИВО! Обмін і повернення товару здійснюються тільки за попереднім погодженням з представником Компанії-продавця.

Товар можна відправити нам із заповненою Заявкою на повернення кур’єрською службою, позначеної на сайті Компанії Новохим. Для цього необхідно оформити повернення і оплатити вартість перевезення товару транспортної компанії. При оформленні повернення Вам видадуть товаросупроводжувальний документ. Будь ласка, повідомте його номер нам за телефонами: +38 (067) 559-99-05, +38 (099) 799-99-92. Зверніть будь ласка увагу, що витрати на доставку оплачуєте Ви. Якщо доставка Вами не буде оплачена, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються Відправникові.

 

Порядок повернення коштів

Грошові кошти, відповідно до Закону України, повертаються протягом 7 календарних днів з моменту отримання нами товару і реєстрації заповненої Заявки на повернення. На практиці ми повертаємо гроші день в день або протягом 2-х робочих днів після приходу товару.

 

 

 

 

Завантажити форму Заявки на повернення товару 

 

 

 

 

 

×