Хімічна сировина та матеріали

Відповіді на поширені запитання

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ

1. Як знайти потрібний продукт на сайті?

Скористайтеся рядком Пошуку на Головній сторінці сайту праворуч від логотипу, де введіть ключове слово і сам сайт запропонує вам список товарів, які відповідають критеріям вашого запиту.
Крім того, можна перейти на сторінку Загального каталогу товарів, натиснувши на вкладку Каталог продукції (зліва над банером), після чого ви потрапляєте в підкаталог і вибираєте потрібний розділ товару.

2. Як дізнатися, чи є товар на складі?

Найнадійнішу інформацію про наявність потрібної кількості товару на складі вам дасть менеджер інтернет-магазину Новохім, з яким можна зв’язатися за телефонами, вказаними на сторінці Контакти на сайті, зробити запит онлайн-консультанту (в випадаючому вікні праворуч) або замовити зворотній дзвінок за допомогою кнопки зв’язку (вгорі праворуч або внизу сторінки).

3. Чи можна отримати технічну консультацію по виробу?

Якщо у Вас виникли питання, пов’язані з наявністю, використанням, вибором або замовленням товару, ви завжди можете зв’язатися з нашим онлайн-консультантом (випадаючий вікно праворуч) безпосередньо на сайті або за номерами телефонів, вказаними на сторінці Контакти, де кваліфіковані фахівці дадуть відповіді на всі Ваші питання. Ви також можете замовити дзвінок у нашого менеджера через кнопку контактів (праворуч або внизу сторінки).

ДОВІДКА ЗА ЗАПИТОМ

1. Як оформити замовлення на сайті?

Оформити замовлення можна безпосередньо на сайті на сторінці товару після вибору упаковки за допомогою кнопки Купити. Після цього перейдіть в Переглянути кошик і Оформіть замовлення або Продовжуйте покупки і після завершення всіх покупок перейдіть в Кошик і оформіть замовлення. Далі на моніторі з’явиться повідомлення з номером вашого замовлення. Потім менеджер зв’яжеться з Вами для уточнення всіх деталей доставки.

2.Що робити, якщо у мене виникли технічні труднощі при оформленні замовлення або мій менеджер не передзвонив мені?

Якщо ви зіткнулися з технічними труднощами, ви можете зв’язатися з нами за допомогою онлайн-консультанта (випадаючий зліва), замовити зворотній дзвінок за допомогою кнопки зв’язку (вгорі ліворуч) або зателефонувати за будь-яким номером телефону, вказаним на сторінці Контакти на сайті.

3. Чи можу я змінити своє замовлення?

Так, замовлення можна змінити. Якщо менеджер ще не подзвонив вам для підтвердження замовлення, то ви можете внести корективи під час цього дзвінка при підтвердженні. Якщо замовлення вже підтверджено, але відправлення ще не зроблено, негайно зв’яжіться з менеджером будь-яким зручним способом і заповніть замовлення.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОПЛАТУ ТОВАРІВ

1. Як я можу оплатити свій товар?

Всі роз’яснення про оплату товару можна побачити на сторінці сайту Оплата і доставка товару.

2.Ви працюєте як післяплата?

Ми не працюємо з післяплатою, так як такий спосіб роботи передбачає початкове включення в ціну певного відсотка страхування продавця від можливих ризиків, пов’язаних з тим, що клієнт з якихось причин не зможе забрати товар або накладений переказ буде втрачений на дорозі. Інтернет-магазини, які працюють на такій системі, навмисно включають ці можливі втрати в ціну товару, що підвищує вартість всього замовлення. Ми вважаємо за краще озвучувати мінімальну ціну, оскільки ми дбаємо про свою репутацію та заощаджуємо гроші наших клієнтів.

3. Які гарантії, що я отримаю свій товар після передоплати?

Оплата приймається тільки після узгодження замовлення і наявності товару на складі. Якщо ви оплатили замовлення до 10.00 ранку, ми відправимо ваше замовлення в той же день, після того, як побачимо надходження коштів на наш поточний рахунок.
Якщо оплата буде здійснена після 10.00, товар буде відправлений на наступний день. При цьому у вас є квитанція, яка підтверджує оплату, і у нас є декларація транспортної компанії, яка підтверджує відправку вам замовлення.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСТАВКУ ТОВАРІВ

1. Як доставляється оплачений товар?

У Харкові оплачений товар доставляється транспортом Продавця за домовленістю або його можна забрати зі складу за адресою: м. Харків, вул.
В Україні оплачені замовлення відправляються транспортними компаніями, на вибір Покупця: Нова Пошта, СБ, Доставка, Міст Експрес, а також проїжджаючим транспортом. Детальну інформацію про доставку товару можна побачити на сторінці сайту Оплата і доставка.

2. Як швидко я можу отримати оплачений товар?

Найшвидший спосіб – забрати своє замовлення зі складу інтернет-магазину Новохім в Харкові.
При замовленні доставки в Харкові товар доставляється в день або на наступний день після замовлення, про це окремо обговорюється з Покупцем.
В Україні термін доставки зазвичай займає 2-3 дні і може змінюватися в залежності від обраного перевізника.

3. Забрали товар у перевізника, і він пошкоджений?

На жаль, це відбувається. Ми перевіряємо всі товари на складі перед доставкою. Під час перевезення вантаж може бути пошкоджений перевізником. І ця відповідальність за вантаж лежить на транспортній компанії. Тому перед тим, як підбирати товар, рекомендуємо перевірити цілісність упаковки і відповідність тегів. Переконайтеся, що ви отримуєте саме той продукт, який ви замовили.

БІЛЬШ ДЕТАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ

1. Який ваш робочий графік?

Ми працюємо щодня, крім суботи та неділі з 8.30 до 17.00. Замовлення, зроблені у вихідні або святкові дні, будуть оброблятися в найближчий робочий час.

2. Чи можу я повернути або обміняти товар?

Так, можна. Детальніше про повернення і обмін товару ви можете прочитати на сторінці сайту Повернення і обмін товарами.

ВСІ СКАРГИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ПО ТЕЛЕФОНУ АБО ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ, ВКАЗАНИМ НА СТОРІНЦІ КОНТАКТУ.